ניקוי שטיחים מחיר

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

מחיר ניקוי שטיחים

מעוניינים לדעת כיצד נקבע מחיר ניקוי שטיחים ? מאמר זה יעסוק בסוגי השטיחים ובאופן בו נקבע המחיר. ניקיון שטיחים היא עבודת אומנות בפני עצמה, הנפרדת מעבודות הניקיון האחרות. שאיבת אבק סטנדרטית היא רק קצה הקרחון באומנות זו. אומן שטיחים מנוסה יכול לתקן שטיחים שספגו פגיעות מים קשות, ולהחזיר לכם את השטיחים כשהם יפים, נוצצים ומבריקים. במאמר זה נסקור שלושה סוגי ניקיון שטיחים אשר לא יצריכו בעל מקצוע, אך גם לא יסתפקו בשאיבת האבק הסטנדרטית, תוך התייחסות לאופן קביעת המחיר:

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

מדובר בשטיחי רצפה קבועים המיועדים למשרדים גדולים. צבעם אחיד בדרך כלל והם נחשבים דקים מאד, בסדר גודל של 10 דפי A4הדבוקים אחד לשני. אשר על כן, עליכם לשים לב ללחץ האוויר הבוקע משואבי האבק אותם אתם קונים, שכן שטיח דק שכזה, על אף שהוא דבוק לרצפה הקשה, עלול להינזק אם משתמשים בשואבים בעלי לחץ מאד גבוה. ההמלצה שלנו היא להשתמש בשואב אבק מרכזי בעל נפח מנוע ממוצע ומטה: כנסו לרשת האינטרנט ובדקו מה הוא נפח המנוע הממוצע. דרך זו תחסוך לכם מחיר ניקוי שטיחים יקר, ותשמור על השטיחים שלכם שלמים ובטוחים גם אחרי העבודה.

ניקוי שטיחים ביתיים עבים

מדובר בשטיחים שחלקם שטיחים פרסיים אמנותיים, וחלקם שטיחים פשוטים מכך. שטיחים אלו נחשבים לחזקים יותר משטיחי המשרד הדקים. המלצתנו היא לבצע את הניקיון בעזרת שואב רובוטי, ללא צורך בשקית או מיכל אבק, המבצע במהירות ובאופן אוטומטי את העבודה. רובוט זה עלול לפעול בלחץ אוויר גבוה אשר ישאב במהרה את האבק וירד גם לרזולוציות הקטנות ביותר: ניקוי בין שערות השטיח הנמצאים בקצוות שלו, וניקוי קשה הגעה בגוף השטיח.

ניקוי שטיחים הודיים מיוחדים ממשי

שטיחים אלו נחשבים לקשים ביותר לניקיון, שכן הם נחשבים ליפים ביותר בקרב השטיחים, אך גם לדקים ולעדינים ביותר. אנו ממליצים להיעזר בשואב אבק נטען, בעל ראש קטן ועדין. יש לשאוב את האבק למשך 5 עד 6 דקות, ולא לעשות דבר לאחר מכן. פעולה זו תסיר את האבק ביעילות. במידה והשטיח נפגע על ידי חומרים דביקים, מוטב לתת אותו לאיש מקצוע המתמחה בניקוי משי.