ניקוי ספות עור

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור, דורשת ידע וניסיון ואף משנה זהירות על מנת לא לפגוע בריפוד העור. יש לבצע ניקוי עור באופן ידני. יש סוגי עור שונים של הספות השונות יש ספות מעור גס, עור הפוך ועור סינטטי. כל אחד מהסוגים הללו ראוי לאופן ניקוי שונה ולתכשירי ניקוי אחרים לפי סוג העור מהן עשויות הספות.  בכל בית, יש אורח חיים שונה שישפיע על ניקוי ספות עור.  יש לנקות את הספות באופן יסודי אחת לשנה. בבתים בהם ישנם ילדים, ניקיון הספות יהיה תכוף יותר. ישנם בתים בהן הספות נראות ממש כחדשות גם לאחר שלוש או חמש שנים. בכל זאת, אפילו אם הספות נראות נקיות, יש להוריד לפחות אחת לשנתיים כתמים ולכלוך כמו כתמי זיעה, שומן גוף, ואבק שנכנס לעור עם הזמן והופך להיות כתם.

כיצד בוחרים חברה לניקוי ספות מעור?

רהיטים מעור הם יקרים, ולכן אנו חייבים לדעת למי למסור את הספות על מנת שיבצעו ניקוי ספות עור. כדאי כי תבררו באמצעות חברים שמנקים כדרך קבע בחברה המתמחה בכל סוגי ניקוי ספות עור. ככל שלחברה יהיה מוניטין ושם כך רוב הסיכויים כי הספות שלכם יחזרו נקיות וחדשות ממש כפי שקניתם אותם מהחנות. חברה של ניקוי ספות מעור, תעניק לכם אחריות על הניקוי בכתב, וכך תהיו הרבה יותר שקטים שהסלון שלכם נמצא בידיים טובות. השלב הראשון בניקוי הספות הוא הזרקה של חומר לעור הספה ושאיבתו. המטרה היא לחסל את הלכלוך היבש. לאחר השלב הראשון יש לטפל בכתמים הקשים. חברות המתמחות בניקוי ספות מעור, ירססו חומר מיוחד על הספה ולאחר מכן במברשות מיוחדות שנועדו לקרצף את הספה. הלכלוך ייספג באמצעות מטליות מיוחדות והמראה הרענן של העור יחזור לספה.

יש לבצע טיפול שוטף לספות מעור

אם רכשתם סלון מעור, לבטח שילמתם מחיר יקר. יש לדעת, שאם לא תבצעו טיפול שוטף בספה, העור יאבד במהרה את הגוון שלו וייראה בלוי. על מנת לא להוציא סכומי עתק נוספים ברכישה של סלון מעור חדש, כדאי כי תבצעו בסלון מעור טיפול שוטף כמו ניקיון יסודי של הספה לפחות אחת לשנה וגם בבית, תעברו עם חומר מיוחד לפחות פעם בשבוע על הספות על מנת להחזיר להן את הברק ולשמור על רעננות העור.