ניקוי שטיח

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ניקוי שטיח

ניקוי שטיח חייב להיעשות ברגע שאנו מבחינים כי השטיח הפך להיות מוכתם או שיש עליו סימני לכלוך קשים שהם אינם ניתנים להורדה או לניקוי. אם השטיח מתחיל להיראות דהוי ומרופט, יש לנקות אות השטיח ביסודיות. אם אינכם סומכים על ניקיון שטיח שתבצעו בעצמכם, ניתן לבצע ניקוי שטיח בחברות המקצועיות שהם מומחים לניקוי שטיחים ויחזירו לכם את השטיח שהוא ייראה ממש כחדש. ניתן לומר, כי ישנו חיסכון גדול בניקוי שטיחים היות ושטיחים היום אינם זולים אבל ניקוי שטיח, יכול לחסוך לנו הרבה כסף. שטיח נקי שייראה חדש, ישדר מראה יוקרתי ורענן, לכן יש לחנקות את השטיחים בבית באופן מקצועי לפחות אחת לשנתיים.

ניקוי שטיח למען הבריאות..

אולי תתפלאו אבל ניקוי שטיח יכול לשמור על בריאותנו. ישנם הרבה בקטריו וחיידקים שחודרים לשטיחים ויכולים לגרום לנו להרבה מחלות. אנשים המגיעים לבקר אותנו שדרכו ברחוב על כל מיני דברים, עשויים להחדיר את החיידקים לשטיחים הנמצאים בביתנו או במקום העבודה שלנו. ניקוי שטיחים חייב להתבצע באופן קבוע במקומות בהם מגיעים הרבה אנשים כמו משרדים וחברות לפחות אחת לשנה. ניקוי שטיחים היום זה כבר לא מותרות, מצד אחד אנו מעוניינים לחיות בסביבה נקייה, ומצד שני יש לשמור על השטיחים שעלו לנו לא מעט.

כדאי לא לנקות שטיחים במכונות ביתיות לניקוי שטיחים

יש הרבה סוגי שטיחים ומי שמעוניין לנקות את השטיח בביתו באמצעות מכונה לניקוי שטיחים ביתית, דבר זה אינו מומלץ היות.ו מכונות לניקוי שטיחים, מיועדות לניקוי של שטיחים מקיר לקיר בלבד ואינה מיועדת לניקוי של שטיחים העשויים בעבודת יד. צריך שבעל מקצוע יבצע את ניקוי השטיחים.  בהרבה מקרים, שימוש במכונה ניקוי שטיחים ביתית, יכול לגרום לשטיחים יקרים העשויים בעבודת יד מחומרים כמו צמר ומשי לנזק בלתי הפיך. אם ברצונכם לשמור על שטיח שרכשתם והוא יקר, כדאי מאוד  כי תשקיעו בו ותשלחו אותו לחברה לניקוי שטיחים מקצועית על מנת שהטיח יחזור אליכם רענן ונקי ללא פגמים. יש לציין, כי ניתן לבצע גם תיקונים אמנותיים בשטיחים באמצעות בעלי מקצוע לניקוי ותיקון שטיחים.