ניקוי מרצפות

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ניקוי מרצפות

ניקוי מרצפות היא חלק חשוב מאוד מניקיון הבית. הבית צריך להיות נקי אך מעבר לזאת גם להראות נקי ומבריק ככל הניתן. ניקוי מרצפות מעידה על כך שהבית באמת נקי ושהוא מטופח. בית מלוכלך מעיד על הזנחה ומתקשר אצל אנשים רבים עם אסוציאציות שליליות לגבי דיירי הבית. בית נקי מעיד על השקעה במשק הבית ומתקשר מייד עם אסוציאציות חשובות. מכיוון שמרבית הבתים בישראל מרוצפים במרצפות ולא בשטיחים או בפרקטים ישנה חשיבות רבה ודגש על ניקוי מרצפות. מרצפות כהות יחסית מטשטשות לכלוך, זאת אומרת שקשה לראות לכלוך על ריצוף בצבע חום אך אם המרצפות לבנות וניתן לראות עליהם כל לכלוך כדאי מאוד למצוא דרכים יעילות עבור ניקוי מרצפות.

 
ניקוי מרצפות הינה, כאמור, חלק בלתי נפרד מניקיון הבית. ישנם תכשירים רבים אשר כל אחד מהם מתיימר לנקות ולהבריק מרצפות בצורה היעילה ביותר. יש הבדל בין מחיריהם של נוזלים לניקוי מרצפות. כמו כן, יש הבדל באיכותם ובמידת רעילותם של נוזלים שונים אשר מיועדים לניקוי הרצפה. כמו כן, יש לבחור בחומר ניקוי של ניקוי מרצפות לו יש את הריח הנעים ביותר. יש להזהר שהריח אינו חזק מדי ואינו מפריע לדיירי הבית זמן רב לאחר הניקוי. בנוסף, יש חומרים של ניקוי מרצפות אשר אינם מבוססים על חומרים כימיים אלא על חומרים טבעיים.
 
ניקוי מרצפות ניתן לעשות באופן פרטי על-ידי חומרי ניקוי שאפשר לקנות בכל בית מרקחת. כמו כן, ניתן לשכור שואב אבק בקיטור מחברות ניקוי מקצועיות אשר מתמחות בניקוי הבית. חברות אלה מביאות עימן חומרי ניקוי רבי עוצמה של ניקוי מרצפות. כמו כן, חברות אחרות מציעות שירותי ליטוש לרצפות מסוימות אשר מעניק לרצפות מראה מבריק ונוצץ כך שהמרצפות נראות חדשות לחלוטין. לסיכום, ישנן דרכים שונות להשיג את האפשקט המבוקש של ניקוי מרצפות.