אחזקת מבנים

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 כך מומלץ לבחור חברת אחזקת מבנים לקניון

חברת אחזקת מבנים לקניון היא אחת מספקיות השירות החשובות שלכם כבעלי השליטה במתחם מסחרי זה. חברת אחזקת מבנים לקניון לא רק דואגת שהוא ייראה נקי אלא שהוא יהיה נקי. קניון מכיל סט גדול מאד של נקודות תורפה היגייניות שחשוב לשמור עליהן נקיות באופן יסודי במיוחד: מלתחות, שירותים, פינות החתלה, חדרי לוגיסטיקה של צוותי העבודה בקניון, ועוד. כמובן שהחברה המומלצת ביותר צריכה לבצע את כל השירותים לקניון: ניקיון קומות המסחר, ניקיון הקניון התת קרקעי, ביצוע פוליש למרצפות החדרים הללו ותחזוקה נאותה ויסודית של כל חדרי השירות בקניון. 

חשוב לבחור בחברה עם המלצות בלבד

את ההמלצות יש להשיג באמצעות פורטלים ופורומים הנוגעים ליזמי מבנים. ניתן, למשל, להיעזר בפורומים של יזמי בניינים, מתחמים מסחריים פתוחים וכמובן קולגות שיש בבעלותם קניונים אחרים. בפורומים אלו אתם לא תגיעו לחברות ניקיון ממוצעות אלא לחברות הענק המומלצות שמעסיקות צוותי ניקיון ענקיים וחולשות על שטחי ניקיון נרחבים. אתם גם תגלו עולם שלם של תחום אחזקת מבנים ברמה התפעולית באופן מקצועי: החלפת מפיות וניירות טואלט במלתחות ושירותים, רענון חומרי הניקיון באסלות, וכד'. כמובן שאת הבחירה הסופית יש לבצע על סמך המלצות חיוביות במיוחד אבל לאחר שקראתם והבנתם שהן נוגעות לתחום שרלוונטי לקניון שלכם.

מומלץ לבחור בחברה שבנוסף לניקיון מבצעת שירותי הברקה מלוטשים

שירותי ניקיון אלו כוללים עבודות כמו פוליש וניקיון חלונות חיצוני במידה והקירות שקופים בסגנון החלונות הבלגיים. ישנם קניונים אשר קירות שלמים שלהם עשויים מזכוכית שקופה ועבורם שירות כזה חיוני במיוחד. חברה שמספקת שירות כזה – יש לוודא שהיא לא עושה אותו ידנית אלא נעזרת בסוללת כבלים אלקטרונית שמעלה את העובדים לגובה וכן במכונות ובמכשירי פוליש וטרום פוליש לביצוע ההברקות השונות. רק שימוש בתשתית מיכון מקצועית מבטיח שמשימות הניקיון יתבצעו באופן מקצועי ומשביע רצון עבורכם.

עבודה בצוותים מתואמים – חובה

בתחום כמו תחזוקה מאד חשוב שהצוותים בעבודה יהיו מתואמים ומסונכרנים. אלו לא משימות לחברות ניקיון מתחילות אלא לחברות שמנוסות בעבודה עם צוותים מרובים אשר מגשימות סנכרון ביניהם לצורך השלמה יעילה של כל משימות אחזקת מהנים בקניון: מניקוי החניון התת קרקעי ועד ניקיון קומות המסחר וחדרי השירות שבהן.