שירותי ניקיון למתחמי עסקים

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 כך מומלץ לבחור שירותי ניקיון למתחמי עסקים

מאז ומתמיד שירותי ניקיון למתחמי עסקים היוו אבן דרך חשובה בבחירתם. כיצד מממשים אותה כנדרש? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים כדי לבחור שירותי ניקיון מושלמים למתחמי העסקים שלכם, בין אם אלו מרכזים מסחריים, מתחמי חנויות או משרדים.

ניקוי חלונות וויטרינות – משם הכל מתחיל

כשלקוח רואה ויטרינה נקייה ומבריקה, הוא יודע שהוא הגיע למקום הנכון, מבחינתו. הניקוי חייב להתבסס על חומרים ייעודיים לניקוי חלונות ומעת לעת על פירוק הזגוגיות, ניקוין והחזרתן למקומן לאחר ייבוש. ניקוי חלונות וויטרינות מאפשר לאורחים במתחם ליהנות ממראה מבריק ומצוחצח, מה שמשפיע מאד על הרושם מהמבנה, גם אם העיצוב שלו בתחילת דרכו.

שטיפת מרצפות כולל פוליש טיפולי תקופתי

יש לדאוג לשטיפת המרצפות, כולל עריכת פוליש תקופתי עבורן. רק כך הן ייראו במיטבן, יהיו שלמות ונקיות מסדקים ושריטות ועל כן יאפשרו לעוברי האורח הסתובבות בטוחה ללא עוררין כשהם דורכים על הבלטות והפרקטים השונים. שטיפת מרצפות היא לא רק הברקה, היא גם תחזוקה שוטפת ושמירה על רמת המבריקות. אל תתפשרו על פחות מכך.

תחזוקת חדרי שירות – תנאי בסיסי לפרויקט ניקיון מתחמי עסקים

תחזוקת חדרי שירות כוללת ניקיון שירותים, ניקיון מלתחות וחדרי החתלה והחלפת ציוד לוגיסטי נדרש, בישום והכנת החדרים לשימוש פורה של האורחים. חשוב שהחברה שלכם תתמחה בשירות זה ותספק את כל הנדרש על מנת להבטיח ניקיון יסודי של מתחמים אלה. בדרך זו אתם מבטיחים שהמשתמשים ייהנו ממה שהם צריכים בכל עת ובכך, את בילויים הבלתי נשכח במתחם שלכם.

חיבור תכנית ניקיון אישית בהתאם למתחם שלכם

חשוב כי שירותי ניקיון למתחמי עסקים יבואו עם תוכנית מומלצת לניקיון תקופתי עבור המתחם שלכם. השירות כולל תחזוקה של חדרי השירות, אספקת ציוד לוגיסטי, וכמובן ניקיון במובנו הרגיל, פינוי פחים, שטיפת מרצפות וניקוי ויטרינות וחלונות. יישום שירותי ניקיון למתחמי עסקים באופן תקופתי יבטיח כי לאורך זמן המתחם שלכם ייראה נוצץ, מבריק, היגייני ומזמין וימשוך קהלים רבים גם בזמנים שהמסחר אינו מבטיח. זכרו כי רמת הניקיון המתחם שלכם היא מה שבפועל מייצג אתכם. אל תתפשרו על פחות מהרמה הגבוהה ביותר!