שירותי ניקיון לעסקים, חברות ומפעלים

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 שירותי ניקיון לעסקים, חברות ומפעלים

שירותי ניקיון לסביבה העסקית נעשים על ידי קבלנים מומחים אשר התמקצעו בניקוי חלונות מגבוה, בכל סוגי הפוליש למרצפות, בניקיון מהיר ויסודי עם מכונות ניקיון אלקטרוניות וביניהן מכונות שטיפה והברקה, ובהפעלת צוותי עבודה יישומיים ייעודיים. כשאתם מבססים בסביבת העבודה שלכם שירותי ניקיון מעין אלו, אתם מבטיחים לא רק את ניקיון החברות והמפעלים שלכם אלא גם את שינוי האווירה המתבטא בהעלאת תנאי הסניטציה והתברואה. אווירת בישום וניקיון תורגש למשך תקופה ארוכה ותסב לעובדים את היכולת לעבוד בצורה טובה יותר ומספקת יותר בהשוואה לימי העבר.

היתרונות שלכם ביישום שירותי ניקיון מקצועיים לחברות ומפעלים

ניקיון יסודי של כל המשטחים, כולל מקומות מורכבים במיוחד כמו ריצוף מאבן אמיתית ללא קרמיקה, שדורש פוליש קריסטלי, וזגוגיות חלון גבוהות מבחוץ באמצעות סנפלינג צניחה. החברה תדאג להסיר מצבורי אבק גם ממקומות שקשה מאד להגיע אליהם, וביניהם חריצים בין ארונות הזזה לבין הרצפה, בין המדפים במחסנים ובחדרי הייצור והמחשבים – מבלי לפגוע במי מהתשתיות. כשאתם מבססים במשרד, בחברה ובמפעל שירותי ניקיון מקצועיים אתם מבטיחים כי כל בעיות הטחב והלכלוך יוסרו מסדר היום ואתם בדרך לכינון שגרת עבודה חדשה לחלוטין שלא הייתה מוכרת לכם בעת האחרונה.

חברת ניקיון מקצועית תספק מענה ניקיון מלא לכל מקום במשרד ובמפעל

כשאתם עובדים עם חברת ניקיון מקצועית – שירותי ניקיון ייושמו בכל מקום בו הם נדרשים. אין פשרות לשם הנראות בשום מקום. אם התגלו מצבורי אבק, גם בלוקיישנים נסתרים, קשי הגעה, הם יוסרו בטכניקה ייעודית שתביא לניקוי המשטח. בחברת ניקיון ייעודית – המבנה שלכם לא רק ייראה נקי, אלא יהיה נקי בפועל.

אמון ניקיון – שירותי ניקיון ברמות הגבוהות ביותר לעסקים

אם המבנה שלכם זקוק לשירותי ניקיון – חברת אמון ניקיון תיישם אותו עבורכם. החברה נעזרת באמצעי ניקיון ייעודיים, החל ממכונות שטיפה בלחץ ועד מכשירי פוליש קריסטלי ייעודיים. החברה מתמחה גם בניקוי שטיחים עד רמת גרגר האבק, תוך שימוש במכונות הזרקה ובמקרצפות לליטוש הסופי. העבודה נעשית על בסיס חלוקה לצוותי עבודה חכמים ומתואמים שישלימו כל פרויקט ניקיון ביעילות ובקלות, יעמדו בלוחות הזמנים הנדרשים ויעמידו לרשותכם מבנה נקי ללא עוררין.