מייבש ידיים

     

 להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

  טיפים לבחירת מייבשי ידיים חשמליים

מייבש ידיים חשמלי הוא אחד המכשירים החשובים בשירותים הציבוריים שבחזקתכם. זהו מכשיר אשר בשונה ממגבונים – בעל יכולת סינון חיידקית ומאפשר ייבוש מהיר מאד של היד. באמצעות מקבץ טיפים זה תוכלו להגיע למייבש ידיים חכם, חסכני בחשמל ובעל דירוג אנרגטי גבוה כמכשיר חשמלי.

טיפ מס' 1: בחרו מייבש ידיים שיש לו נורת UV

מייבש ידיים חשמלי עם נורת UV הוא מייבש ידיים מסנן בקטריות: זהו התפקיד של הנורה. מייבש הידיים מאפשר למשתמש להתנהל ביעילות לאחר נטילת הידיים שכן בתוך 7 שניות גם היד יבשה וגם נקייה מזיהום חיידקי או בקטריאלי. הנורה הוא כלי שצריך לתחזק, כלומר לדאוג להחלפתו באופן תדיר, ולמעט פעולה זו אין במכשיר כל חובת תחזוקה נוספת.

טיפ מס' 2: בחרו מייבש ידיים בתצורה המבוקשת

אם אתם מעוניינים בעיצוב רב שכבתי, בחרו בדגם עם גיגית תחתונה. מתחת למכשיר המלבני תוכלו למצוא גיגית חצי עגולה לסינון מים. אם אתם מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, בחרו מייבשי ידיים חשמליים ללא גיגית זו. מבחינה פונקציונאלית לשני המכשירים אותו ייעוד בדיוק. מבחינה עיצובית, מומלץ לבחור מכשיר עם גיגית לעיצובים אותנטיים ובלי גיגית לעיצובים מודרניים על טהרת המינימליזם.

טיפ מס' 3: בחרו מייבש ידיים בצבע הנכון למתחם

את מייבש הידיים ניתן לבחור בצבעים לבן, שחור או אפור מטאלי. בחרו מייבשי ידיים חשמליים בהתאם לעיצוב מתחם השירותים או המלתחות שאצלכם. אם חלק ניכר מהעיצוב מתבסס על גוונים לבנים, מוטב לבחור מייבש ידיים לבן או שחור כצבע פרזול. אם המרחב נראה יותר מטאלי בעיצוב שלו, מומלץ לבחור מייבש ידיים אפור. בדרך זו אתם בוחרים את מה שהכי מתאים לעיצוב של המתחם ונהנים ממכשיר שישתלב בו בצורה מרהיבה.

טיפ מס' 4: בחרו את מייבש הידיים בהתאם לגודל המתח

על אף שמבחינה פונקציונאלית הם זהים, לא כך כשמדובר בעיצוב החדר. אם החדר קטן, מומלץ לבחור מייבש ידיים בגודל קטן ואם הוא גדול, בדיוק להיפך: יש לבחור מייבש ידיים גדול. זאת בשביל לשמור על הסימטריה בחדר ולהימנע מיצירת תבניות עיצוב ביזאריות עם מייבשי ידיים בולטים או קטנים מדי. בדרך זו אתם מבטיחים מייבשי ידיים חשמליים שישתלבו באופן מושלם בחדר הרחצה או השירותים שבחזקתכם.